استاندار کرمان:


مسکن و سرمایه‌گذاری مهم‌ترین اقدامات استان در سال آینده است

 استاندار کرمان گفت: مسکن و سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و معیشت مردم، مهم‌ترین اقدامات استان در سال آینده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار صبح یکشنبه ۲۷ اسفندماه در نشست شورای اداری پایان سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: کاهش نرخ بیکاری، سرمایه‌گذاری مثبت، افزایش سهم استان در تولید ملی و اشتغال‌زایی بالا علی‌رغم همه مشکلات و کمبودها، موفقیت‌هایی است که به همت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و دیگر ارگان‌ها حاصل شد.
او ادامه داد: مهمانان نوروزی امسال باتوجه‌به تقارن با ماه رمضان به نسبت سال‌های گذشته کمتر خواهد بود، اما بااین‌حال شرایط برای میزبانی مسافران با رعایت الزامات ماه رمضان فراهم باشد.
استاندار کرمان گفت: ادارات نسبت به تنظیف، اصلاح و تعمیر سردر و نمای ساختمان خود که بخشی از نمای شهری هستند، اقدام کنند.
فداکار ابراز داشت: نمایندگان دوره یازدهم مجلس بیش از دو ماه دیگر همچنان نماینده مردم هستند و جایگاه قانونی دارند.
استاندار کرمان گفت: سال آینده سال پرکاری خواهد بود، پیگیری پروژه‌ها و کمک به سرمایه‌گذاری مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید دنبال کنیم.
او ادامه داد: ارتقای رتبه استان در حوزه کسب‌وکار، دلگرمی برای سرمایه‌گذار است و دستگاه‌ها در صدور مجوزها و جلسات رفع موانع تولید نقش مهمی در آن دارند.
فداکار عنوان کرد: مسکن کار مهم سال آینده است، چند هزار قطعه زمین تاکنون واگذار شده و تا پایان بهار سال آینده به ۱۵ هزار قطعه می‌رسد که مسئولیت شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان را سنگین‌تر می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116420
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.