انتخاب سخنگوی شورا به جلسه بعد موکول شد | ادغام برخی از کمیسیون‌ها در سال دوم فعالیت شورا

جلسه شب گذشته شورای عمومی شهر کرمان با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و تنها غایب این جلسه محمدرضا معین زاده میرحسینی بود.

آن‌طور که کرمان‌شهرآن‌لاین نوشته رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین علیه‌السلام، حمله‌ی تروریستی به مردم شهر اهواز را محکوم کرد.

محمد فرشاد در ادامه با اشاره به این‌که این جلسه اولین نشست سال دوم فعالیت شوراست، گفت: در این نشست باید نسبت به سخنگو و تعیین کمیسیون‌های شورا اقدام کنیم.

حسین چناریان و رامین ارجمند کرمانی، برای سخنگویی شورا نامزد شدند اما رأی اعضای شورا به هیچ‌یک از دو نامزد، به حدنصاب نرسید و تصمیم‌گیری در این خصوص به هفته‌ آینده موکول شد.

دومین دستور کار نشست عمومی شورا تصمیم‌گیری در رابطه با شکل‌گیری کمیسیون‌های شورا بود که اعضای شورا با ادغام کمیسیون «برنامه، بودجه و منابع پایدار» با کمیسیون «حقوقی، نظارت و حاشیه‌نشینی» و تغییر نام این کمیسیون به کمیسیون «برنامه، بودجه، ایجاد منابع پایدار و حقوقی» موافقت کردند.

هم‌چنین تشکیل کمیسیون‌های گردشگری و اصناف، عمران و حمل‌ونقل، خدمات شهری، نظارت و محیط‌زیست، معماری، شهرسازی و حاشیه‌نشینی و کمیسیون بهداشت و سلامت به تصویب اعضای شورا رسید.

در رابطه با ادغام کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان و کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان نیز بحث و تبادل‌نظر شد که درنهایت تصمیم‌گیری در این رابطه به جلسه‌ هفته‌ آینده موکول شد.

قدردانی عضو شورا از تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری

در ادامه، علی‌اکبر مشرفی، ضمن تشکر از شهردار کرمان به جهت بهره‌برداری از پل شهید بهشتی، از عملکرد مطلوب شهرداری در خصوص نظافت شهر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و جمع‌آوری سریع ظروف نذورات در نقاط مختلف شهر قدردانی کرد.

حواشی انتخابات هیات رییسه شورای شهر کرمان| چه کسی به همه نامزدها رای منفی داد؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19907
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.