تکذیب شایعه ورشکستگی بانک رسالت از سوی بانک مرکزی

محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه بازدید از روستاهای منطقه کوهپایه در جمع مردم با بیان اینکه بانک مرکزی باید با اطلاع‌ رسانی بیشتر و کامل تر، موضوعات مربوط به ایجاد نااطمینانی در ارتباط با بانک رسالت را برطرف کند، عنوان کرد: به نظر می رسد این اقدامات به شکل سازماندهی شده، برای ایجاد عدم اعتماد به حوزه نظام بانکی باشد که با رویکرد رسانه‌ای تعریف شده نیز مدنظر قرار گرفته است.

آنطور که ایسنا نوشته نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه قضایی به شکل قاطع با این اخلاگران در حوزه اعتماد عمومی باید برخورد کند، ضمن اینکه از مردم انتظار داریم که متناسب با آنچه واقعیت های منطبق با فعالیت های نظام بانکی است، تصمیم بگیرند.

پورابراهیمی افزود: مردم نباید اجازه دهند دیگران از شرایط به وجود آمده، سوءاستفاده ببرند، ضمن اینکه دستگاه قضایی و نظارتی در این حوزه موضوعات مربوطه را دقیق رصد کند.

شایعه ورشکستگی بانک قرض الحسنه رسالت طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد و در پی این موضوع پنج شنبه گذشته دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از تحت تعقیب قرار گرفتن عوامل ایجاد شایعه‌ساز در فضای مجازی مبنی بر ورشکستگی یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20015
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.