انتخاب استاندار کرمان در دستور امروز هیات دولت | شانس فدایی بیشتر است

چهارشنبه‌ها به رسم هر هفته هیات دولت تشکیل جلسه می‌دهد. گفته می‌شود امروز کابینه روحانی در مورد نماینده خود در استان کرمان نظر خواهد داد.

شهباز حسن‌پور نماینده فعلی سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و دکتر محمد جواد فدایی سرپرست کنونی استانداری کرمان گزینه‌های احتمالی تصدی این پست هستند.

فدایی به اصلاح‌طلبان نزدیک است و حسن‌پور به اصولگرایان .

اگر وقت جلسه امروز هیات دولت اجاده دهد در مورد انتخاب استاندار کرمان تصمیم می‌گیرد.

مدتی از رفتن غافل‌گیر کننده رزم‌حسینی از استانداری کرمان می‌گذرد. گروههای سیاسی و کاربران فضای مجازی در این مدت پیرامون نامزدهای مختلفی برای تصدی پست استانداری گمانه‌زنی کردند. اما شهباز حسن‌پور و محمد جواد فدایی از شانس بیشتری برخوردارند.

گفته می‌شود فدایی شانس بیشتری را برای نشستن بر روی صندلی استانداری را دارد. صندلی که امروز بعنوان سرپرست استانداری صاحب آن است.

حسن‌پور که حمایت بخشی از مجمع نمایندگان و اصولگرایان نزدیک به دولت را دارد اما به جز هیات دولت راه دشوار استعفا از نمایندگی مردم در مجلس را نیز مقابل خود می‌بیند.

او که در پشت پرده سیاست برای رسیدن به کرسی استانداری تلاش می‌کند کمتر در عرصه عمومی از تمایل خود برای رفتن به بدنه دولت حرفی زده است.

حسن‌پور می‌داند که اگر تلاش‌اش برای استاندار شدن جواب ندهد این بخشیدن عطای نمایندگی مردم برای نماینده دولت شدن می‌تواند در انتخابات مجلس ۹۸ برایش گران تمام شود.

شاید همین نگرانی باعث شده تا بی‌پرده از تمایل‌اش برای رفتن به استانداری حرف بزند تا در روزهای انتخابات ۹۸ دیوار حاشا برایش بلند باشد.

آنچه مهم است اینکه چشم فعالان سیاسی و مردم کرمان امروز به مصوبات هیات دولت دوخته شده تا شاید تکلیف نماینده خود در پهناورترین استان کشور را روشن کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18306
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.