در حضور اعضای شورای شهر رخ داد : خودزنی یکی از چایخانه داران

طرح ممنوعیت عرضه قلیان در امکان عمومی که بنا به تاکید کمیسیون بهداشت شورای شهر اخیرا مطرح شده، در یک ماه گذشته اعتراضهای زیادی را به دنبال داشته است. تجمع عصر یکشنبه چایخانه دارن در محل برگزاری جلسات هفتگی شورای شهر با درگیری لفظی معترضین با ماه بانو معصوم زاده رئیس کمیسیون بهداشت شورا همراه بود.
در ابتدا و پیش از جلسه حجت السلام ربانی و علی اکبر مشرفی در جمع معترضین حاضر شدند و قول تلاش برای حل مشکلات را دادند اما آنها به موضع گیری های اخیر ماه بانو معصوم زاده در خصوص تجمع چایخانه داران نیز اعتراض داشتند.
پس از مدتی معصوم زاده از در ورودی حیاط خانه شهر وارد و با تجمع معترضین رو به رو شد او در پاسخ به اعتراض آنها از مضرات قلیان و اینکه این مصوبه کشوری است و در هر صورت اجرا می شود گفت و چنین شغلی را تعریف نشده خواند.
رئیس کمیسیون بهداشت شورا به معترضین وعده داد که پس از شرکت در انتخابات هیئت رئیسه شورا به میان تجمع کنندگان باز خواهد گشت در این لحظه یک از افراد حاضر گفت «به شرط اینکه از در دیگر شورا خارج نشوید» معصوم زاده به تندی پاسخ داد « اگر بخواهم از در دیگر می روم چون دلم می خواهد» این جمله باعث شعارهای تندی علیه او شد معترضین وی را به دورغ گویی متهم کردند و معصوم زاده هم خطاب به آنها گفت «دیگر به من رای ندهید» سخنان این عضو شورای شهر که معترضین را اجیر شده خواند موجب تشدید اعتراضات شد، وی که در ورودی سالن خانه شهر بود با سرزنش یکی از نیروهای انتظامی حاضر در صحنه که سخنان خانم معصوم زاده را موجب تحریک چایخانه داران دانست رو به رو شد.
اعتراضها ادامه داشت و سایر اعضای شورا به حیاط خانه شهر آمدند و سعی کردند جو را آرام کنند اما چایخانه داران از قسط وام و چکهای خود می گفتند یکی از آنها که به شدت عصبانی بود شروع به خودزنی کرد و ضربات محکمی به سر و صورت خود زد ماه بانو معصوم زاده و سایر اعضای شورا قول دادند بعد از جلسه در جمع آنها حاضر شوند. پس از پایان جلسه معترضین همچنان در حیاط خانه شهر بودند مشرفی در جمع آنها حاضر شد و خطاب به آنها گفت که من تلاش می کنم مشکل حل شود و از آنها خواست دو نفر را به عنوان نماینده انتخاب و خواسته هایشان را بیان کنند. پس از مشرفی معصوم زاده خواست با معترضین حرف بزند که نیروی انتظامی از این موضوع جلوگیری کرد و معترضین کم کم متفرق شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3107
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    درود بر خانم معصوم زاده
    تشکر از زحماتشان ما به ایشان رای می دهیم .قلیان مضر است

  2. سعید می گوید

    سلام. به جای بیکار کردن عده ای میتوانیم فرهنگ سازی کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.