مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمان خبر داد؛


آغاز طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان کرمان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از آغاز طرح اوقات فراغت کانونهای مساجد خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، حجت الاسلام مصطفی گرجی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید غدیر به همه مسلمانان جهان، افزود: عید غدیر باید تفسیر شود و عصاره آن را در ذهن مخاطبین جانمایی کرد تا به یک جامعه ایده آل اسلامی دست پیدا کنیم.

وی گفت: مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: طرح اوقات فراغت سال ۱۴۰۱ با شعار «مسجد شور بندگی، نشاط زندگی» با هدف جذب کودکان نوجوان، ترویج معارف و مهارت آموزی از ابتدای تیر آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی با بیان این مطلب که هر جامعه‌ای در کنار توجه به مسائل مختلف باید گام به گام در حوزه فرهنگ نیز حرکت کند، بیان داشت: برنامه‌های کانون‌های مساجد استان کرمان ذیل ۳ شبستان و ۱۲ رواق در سال ۱۴۰۰ برگزار شد و براین اساس طرح بهارانه فهما، سومین رویداد سرود سردار آسمانی به میزبانی استان کرمان و دریافت بیش از یک هزار و ۱۰۰ اثر و برنامه‌های مرتبط با حوزه کتاب نیز برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به دیگر برنامه‌های این ستاد در سال ۱۴۰۰ افزود: برگزاری طرح ملی راهکار، توزیع بیش از ۲۰ هزار گوشت قربانی طی ۱۳ دوره با محوریت کانون‌های مساجد استان، تهیه و توزیع کمک‌های معیشتی در طول سال، برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در بیش از ۱۰ رشته و طرح سه شنبه‌های تکریم از جمله برنامه‌های این ستاد در سال ۱۴۰۰ بوده است.

وی با بیان این مطلب که بیش از ۳۰۰ برنامه در طول سال ۱۴۰۰ برگزار شد، اظهار داشت: در طرح فهمای ۱۴۰۰، استان کرمان موفق به کسب ۶ رتبه برتر و قابل تقدیر در سطح کشور توسط کانون‌های فرهنگی هنری ولی عصر قاسم آباد رفسنجان، الجواد کرمان، شهید حسینی زاده جعفری انار، حضرت ولی عصر رحیم آباد کرمان، فاطمه المرضیه فهرج و الزهرا رفسنجان شد.

حجت الاسلام گرجی افزود: طرح اوقات فراغت سال ۱۴۰۱ با شعار «مسجد شور بندگی، نشاط زندگی» با هدف جذب کودکان نوجوان، ترویج معارف و مهارت آموزی از ابتدای تیر آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد همچنین شرکت کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد: در سالجاری نیز فهما ۱۴۰۱ همانند سالیان قبل آغاز شده که حدود ۷۰۰ کانون در این رقابت شرکت کرده و تا پایان آبان ماه سالجاری ادامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92122
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.