رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان اعلام کرد؛


نیاز دانشگاه علمی کاربردی استان به ۲۱۲ مدرس

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان با اشاره به اعلام فراخوان جذب مدرس گفت: در استان کرمان ۲۱۲ نفر مدرس در ۳۶ رشته نیاز داریم که این رشته‌ها در سه گروه صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مسعود ایرانمنش گفت: فراخوان جذب مدرس برای دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری اعلام کردیم و از ۲۹ مهرماه آغاز شده و تا ۱۹ آبان‌ماه جاری ادامه دارد.

او افزود: در استان کرمان ۲۱۲ نفر مدرس در ۳۶ رشته نیاز داریم که این رشته‌ها در سه گروه صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر است.

 ایرانمنش بیان کرد: افراد واجد شرایط می‌توانند تقاضای خود را در سامانه سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نموده و مراحل پذیرش را طی کنند.

 رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان گفت: ما معمولاً دو گروه مدرس جذب می‌کنیم که یک دوره مدرسان آموزشی هستند و باید حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد باشند و یک گروه مدرسان خبره که فرایند جذب آنها جداگانه است و در طول سال جذب این افراد را که واجد شرایط باشند، داریم.

او با اشاره به اینکه فراخوان برای جذب مدرس آموزشی است، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های به‌کارگیری مدرسان، داشتن تجربه در رشته خودشان است.

 ایرانمنش در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تعدادی از رشته‌هایی که کمتر تقاضا داشت یا بازار کار نداشت، در سال تحصیلی جاری حذف شد و برای سال آینده حتماً رشته‌های جدید باتوجه‌به برنامه گسترش مراکز، خواهیم داشت.

او بیان کرد: پیش‌بینی‌شده تا پایان امسال دو مرکز علمی کاربردی جدید در شهر کرمان ایجاد شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110561
1 نظر
  1. جواد می گوید

    سلام، پرداختی مدرسین اصلا در شان آنها نیست. ساعتی ۳۰ هزارتومن، واقعا توهین هست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.