آموزش مجازی و رایگان ویژه پیش دبستانی‌ها آغاز شد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: طرح آموزش مجازی و رایگان برای دوره پیش دبستانی از ابتدای آذرماه آغاز شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان با اشاره به اینکه، طرح آموزش مجازی ورایگان از اول آذرماه آغاز شده است گفت: این طرح ویژه دانش آموزانی است که از ابتدای مهر موفق نشدند در مدارس غیردولتی ویا مراکز مستقل برای دوره پیش دبستانی ثبت نام کنند.

او با اشاره به هدف از راه اندازی طرح مجازی ورایگان افزود: این طرح به منظور رسیدگی به درخواست والدینی است که به علت وجود بیماری کرونا، نتوانسته اند از ابتدای مهر ماه فرزندان خود را برای دوره پیش دبستانی ثبت نام کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان بیان داشت: ثبت نام از ابتدای آذرماه شروع شده است و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

ضیا به وجود ۱۰ پایگاه ثبت نام در سطح شهر اشاره کردو گفت: باتوجه به اینکه در شهر کرمان ۱۰ پایگاه ثبت نام مشخص شده است، والدین می‌توانند با مراجعه به ادارات نواحی ۱و۲ کرمان از نزدیک‌ترین پایگاه برای فرزند خود مطلع و برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان با بیان نحوه آموزش درخصوص طرح مجازی ورایگان، عنوان کرد: فعلا، آموزش در شبکه شاد ارائه می شود واگر چنانچه شرایط عادی شود با درخواست والدین، ساعاتی را بصورت حضوری برای دانش آموزان دوره پیش دبستانی در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: هزینه ثبت نام و دریافت کتاب پیرو طرح مجازی و رایگان ۹۵ هزار تومان است که با بارگزاری محتوا در گروه‌های شاد، از طریق ۵ جلد کتاب و هم زمان از طریق شبکه آموزش صداوسیما، آموزش‌ها تا پایان خرداد ماه ادامه می یابد.

ضیا با بیان اینکه در این طرح، سنجش دانش آموزان انجام می‌شود تا دیگر برای کلاس اول مشکلی وجود نداشته باشد، افزود: ثبت نام برای این طرح در شهرستان‌ها هم فعال شده است لیکن تعداد مراکز ثبت نامی باتوجه به آمار دانش آموزان، موقعیت وپراکندگی مناطق، متفاوت بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81658
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.