آموزش ۶۰ درصد از مدارس ابتدایی کرمان به صورت ترکیبی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۶۰ درصد از مدارس ابتدایی استان کرمان به صورت ترکیبی آموزش دارند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طبق بخشنامه اخیر بازگشایی مدارس و آموزش حضوری، ۳۶ درصد مدارس ابتدایی استان آموزش را به صورت کاملا حضوری و بیش از ۶۰ درصد مدارس، آموزش را به صورت ترکیبی یعنی با اولویت آموزش حضوری و نیم نگاهی به آموزش مجازی دنبال می‌کنند.

او با بیان اینکه در دوره ابتدایی برنامه امتحانی نداریم، گفت: همه آزمون‌های دوره ابتدایی به صورت حضوری و بر اساس آیین نامه کیفی-توصیفی و بدون نیاز به برنامه خاصی برگزار می‌شود و همه برنامه ریزی‌ها در اختیار آموزگاران و اعضای شورای مدرسه است، آموزگاران بایستی تا پایان دی ماه گزارش تحصیلی دانش آموزان را ارائه کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: بیش از ۶۰ درصد نوآموزان برای پیش دبستانی در مراکز غیردولتی و مستقل ثبت نام کرده اند و تاکید می‌شود بازماندگان در طرح ملی رایگان آموزش نوآموزان ثبت نام کنند.

ضیا در خصوص سنجش نوآموزان پیش دبستانی گفت: سنجش هم برای ۵۰ درصد نوآموزان و همه ثبت نام شوندگان انجام می‌شود که ضرورت دارد خانواده‌ها همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81773
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.