مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:


انعقاد تفاهم‌نامه ۱۸۰ میلیارد ریالی با ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از انعقاد تفاهم‌نامه طرح مشارکتی و عدالت‌محور شهید سلیمانی به‌ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال با ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا رضایی در مراسم انعقاد تفاهم نامه طرح مشارکتی شهید سلیمانی با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان افزود: در راستای اجرای نهضت ملی ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه ای، برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی مطابق با سند تحول بنیادین، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق استان منعقد شد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و با بیان اینکه سرانه ورزشی استان در حال حاضر از میانگین کشوری پایین تر است، گفت: با تلاش وزارت آموزش و پرورش برای نخستین بار در استان از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت، تلاش داریم با مشارکت خیرین، نهادهای انقلابی و … نسبت به برقراری عدالت تربیتی از حیث دسترسی به فضای ورزشی درون مدرسه ای مناسب اقدام کنیم.

رضایی خاطر نشان کرد: با رویکرد طراحی، بهسازی و متناسب سازی فضاها و اماکن ورزشی، تفاهم نامه همکاری تنظیم نموده و تلاش می‌کنیم که تا سال آینده نتایج این تفاهم در ورزش دانش آموزی استان نمایان شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: در این تفاهم نامه اداره کل آموزش و پرورش استان ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ها و مناطق استان اختصاص داده که به حساب مدارس معرفی شده توسط ادارات واریز شده است.

رضا رضایی گفت: این پروژه‌ها با عنوان طرح شهید سلیمانی در مدارس استان کرمان، (۱۲ سالن ورزشی، ۳۳ زمین چمن مصنوعی و ۱۲ زمین ساحلی)  با حمایت خیرین و استفاده از اعتبارات درون استانی ساخته خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87223
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.