بخشودگی بدهی و سنوات تحصیل دانشجویان پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در گفتگو با خبرنگار کرمان نو عنوان کرد: با توجه به تقاضای بسیار دانشجویان برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.

علیرضا محدثی زرندی با عنوان اینکه این طرح صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال 97 و قبل از آن است، افزود: دانشجویان عدم مراجعه که تقاضای ادامه تحصیل را دارند حداکثر تا 30 دی ماه 99 باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.

وی افزود: طبق این مجوز، برای ترم های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال 99-1400 قابل اجراست.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان یادآور شد: دانشجویان توجه داشته باشند که امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره مند می شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55827
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.