بی‌توجهی در آزمون دکتری وجود داشت| تعویق کنکور تا گذشتن از دوران پیک ضروری است

رئیس مجلس با اشاره به عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در آزمون دکتری گفت: به نظر می‌رسد تعویق برگزاری زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا ضروری باشد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه دوازدهم مردادماه درباره برگزاری کنکور گفت: پروتکل‌های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری دکتری رعایت نشد و متأسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد و بی‌توجهی‌های تأسف‌آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی‌های دقیق‌تر و پیگیری است.

به گزارش خانه ملت وی اظهار داشت: این کوتاهی‌ها، نگرانی مردم در خصوص برگزاری کنکور سراسری را بیشتر کرده و بسیاری از نمایندگان شنونده نگرانی‌های والدین درباره سلامت فرزندان خود بودند. به نظر می‌رسد تعویق برگزاری زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک‌تر شدن هوا که امکان استفاده از به مدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.

ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون بهداشت و آموزش برای پیگیری رعایت پروتکل های در برگزاری کنکور

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سلامت دانش‌آموزان ما خط قرمز مجلس است و کمیسیون‌های بهداشت و آموزش وظیفه دارند تا اطمینان از رعایت بهترین تصمیم در این خصوص و مطالبات مردم را از مسئولان ذیربط پیگیری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53521
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.