ثبت نام بیش از ۸۱ هزار داوطلب


امشب آخرین مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کنکور

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام و انتخاب رشته بیش از ۸۱ هزار داوطلب در رشته‌های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، علیرضا کریمیان، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: پذیرش در این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ تکمیل نشده است، بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن‌ماه صورت می‌پذیرد و ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش که قرار بود یکشنبه ۸ بهمن‌ماه پایان یابد تمدید شده بود.

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان سنجش آموزش با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۱ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی امشب دهم بهمن‌ماه جاری پایان می‌یابد.

او تأکید کرد: متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

کریمیان در پایان یادآور شد: متقاضیان کد رشته محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب رشته به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114668
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.