شرایط جوی آموزش مدارس ۹ شهرستان کرمان را به فضای مجازی کشاند

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری مدارس ۹ شهرستان این استان در امروز (دوشنبه) خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مهران باهری افزود: آموزش حضوری در مدارس  شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبارجنوب، فاریاب، منوجان و قلعه گنج در  دوره های مختلف تحصیلی در شهر و روستاها به دلیل بارش باران و آبگرفتگی معابر تعطیل است و آموزش در این مناطق از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: مدارس بخش لاله زار و روستای شیرینک گلزار از توابع شهرستان بردسیر نیز با توجه به بارش برف و یخ زدگی معابر فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می کنند.

باهری بیان کرد: آموزش حضوری در مدارس دوره اول ابتدایی رابر نیز به دلیل بارش برف تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی بخش هنزا و دهستان های اسکر و سیه بنوییه از توابع شهرستان رابر نیز امروز تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

باهری افزود: همچنین بارش برف و یخ زدگی معابر امروز مدارس متوسطه اول و دوم بخش هنزا و دهستان های اسکر و سیه بنوییه از توابع شهرستان رابر را تعطیلی یک ساعته روبرو کرد.

وی تاکید کرد: لازم به ذکر است مدارسی که امتحانات نهایی دارند، شامل تعطیلی نیستند و این امتحانات مطابق برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهند شد و امتحانات داخلی دانش آموزان به زمان دیگری موکول می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83536
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.