هلال احمر: یک نفر در سیلاب قلعه‌گنج مفقود شد

رییس جمعیت هلال‌احمر قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان گفت: طغیان رودخانه و سیل موجب مفقودی یک نفر در این شهرستان شده است و تلاش امدادگران برای یافتن وی ادامه دارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، ابراهیم ماندگاری افزود: با وجود هشدارهای قبلی و مسدود بودن راه های روستایی یک دستگاه خودرو پژو پارس با ۲ سرنشین در روستای شریک آباد از توابع دهستان سرخ قلعه شهرستان قلعه گنج که قصد عبور از رودخانه را داشتند در جریان آب واژگون شده است.

وی توضیح داد: یک نفر از سرنشینان نجات پیدا کرده و توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی اعزام شد اما یک نفر از سرنشینان سواری را آب رودخانه با خود برده است و تلاش برای یافتن او ادامه دارد.

ماندگاری گفت: پس از اعلام این حادثه یک تیم‌ امدادی از هلال احمر قلعه گنج و یک تیم از هلال احمر مرکز کرمان به محل اعزام و کار جست‌وجو برای یافتن فرد مفقود شده را در مسیر رودخانه و باوجود بارش ها آغاز کرده ایم.

وی اظهارداشت: بنا به گفته افراد محلی، سرنشینان خودرو ۲ جوان با سنین حدود ۲۳ و ۲۴ ساله بوده اند.

ماندگاری گفت: صبح امروز تا ۳۵ کیلومتر مسیر رودخانه توسط تیم های هلال احمر پایش و جست و جو شد اما تاکنون اثری از فرد مفقود پیدا نشده است.

وی تاکید کرد: همچنین امروز سه تیم امدادی متشکل از قلعه گنج، جیرفت و هلال احمر مرکز کرمان به روستای شریک آباد قلعه گنج اعزام شده و جست وجو برای پیدا کردن فرد مفقود ادامه دارد.

روستای شریک آباد در حاشیه مسیر اصلی قلعه گنج – رودبارجنوب و کهنوج واقع شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83533
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.