مدیرکل آموزش و پرورش: هیچ کمبود و چالشی در مدارس کرمان پذیرفته نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تمام امکانات و توان باید برای بازگشایی مدارس بسیج شوند گفت: هیچگونه بی‌برنامگی، کمبود و چالشی برای مهر ۱۴۰۰ در مدارس این استان پذیرفته نیست.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، احمد اسکندری نسب روز چهارشنبه در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با محوریت پروژه مهر ۱۴۰۰ و موضوع بازگشایی مدارس افزود: نظارت ها در پروژه مهر باید میدانی اعمال شود تا نتایج موثرتر باشد.

وی با تاکید بر اینکه بازگشایی مدارس بزرگ ترین و مهم ترین رویداد فرهنگی و اجتماعی کشور است تصریح کرد: این نشست با هدف رصد و ارزیابی برنامه ها برای بازگشایی مدارس با این امید که سال تحصیلی باشکوه و پر از خاطرات خوبی را آغاز کنیم، برگزار شده و همه باید تلاش کنیم تا با کمترین دغدغه، کمبود و تنگنایی این مهم محقق شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: هر کسی توکلش به خداوند باشد در هر مسیری حرکت کند خداوند به او کمک می کند و تقوا داشتن شرط پیروزی در کارها است.

وی اظهار داشت: تعلیم و تربیت انسان ها کاری حساس است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد لذا در این راستا باید از صداقت و امانت خصلت های مشترک پیامبران الهی الگو بگیریم که بر اساس همین ۲ خصلت ایمان انسان تقویت می شود.

اسکندری نسب گفت: موفقیت در زندگی انسان بر مبنای میزان بهره مندی از فرصت هایی است که در اختیارش قرار می گیرد و انسان نسبت به مسئولیتی که پذیرفته مرتب سنجیده می شود و مورد آزمایش قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه آنچه اهمیت دارد این است که به خوبی بتوانیم ایفای نقش کنیم و کیفیت کارمان نیز قابل قبول باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها برای بازگشایی مدارس افکار عمومی را اقناع کنند تا والدین آمادگی آغاز سال تحصیلی و فرستادن بچه ها به مدارس را داشته باشند.

اسکندری نسب تاکید کرد: آمادگی برای ارائه آموزش به دانش آموزان به صورت مجازی و حضوری در مدارس کرمان وجود دارد و برگزاری ۲ مانور آموزشی برای بازگشایی مدارس برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: کرمان در زمینه نیروی انسانی تنها استانی است که مشکلی از نظر جذب نیرو ندارد و ۶ هزار نفر از کانال های مختلف جذب آموزش و پرورش در استان کرمان شده اند که مراحل استخدامی آنها در حال انجام است.

نشست هم اندیشی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با محوریت پروژه مهر ۱۴۰۰ و بازگشایی مدارس در تالار مراسم خانه معلم کرمان در حال برگزاری است.

در این گردهمایی یک روزه، “برنامه های پروژه مهر”، “رویکردهای آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس” و  “تفصیل، تشریح و برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی در سال جدید” مورد بررسی قرار می گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76776
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.