بازدید ۲۶ تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس کرمان

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بازدید ۲۶ تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس در مدارس شهر کرمان گفت: روند آموزش حضوری در ۷۸ مدرسه تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در یک روز ارزیابی شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، احمد فیروزی در حاشیه بازدید از روند فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس شهر کرمان با اشاره به تشکیل تیم های ارزیابی در سطح اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان از بازدید از بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ مدرسه از ۱۴ فروردین ماه تا کنون خبر داد.

وی با اشاره به استقبال ۹۲ درصدی دانش آموزان از آموزش حضوری در مدارس استان کرمان از تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، مردم، رسانه ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

فیروزی عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان دانست و از تشکیل کارگروه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش استان در راستای تحقق این مهم خبر داد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بازدید ۲۶ تیم‌ نظارتی از روند آموزش حضوری مدارس در مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: این تیم های نظاری روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری از مدارس تحت پوشش ناحیه دو کرمان بزدید خواهند کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87461
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.