نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان تا نیمه مردادماه اعلام می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:‌ ۱۱ هزار و ۳۵۴ دانش آموز پایه نهم متوسطه اول در سراسر استان متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم شده‌اند و نتایج این آزمون تا نیمه مردادماه سال جاری اعلام می‌شود.

اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه بازدید از حوزه آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی در شهر کرمان در جمع خبرنگاران گفت: ۱۱ هزار و ۳۵۴ دانش آموز پایه نهم متوسطه اول در سراسر استان کرمان متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم در رشته های نظری و هنرستان‌ها شده اند.

وی افزود: از این تعداد، قریب به ۲۴۰۰ دانش آموز پس از کسب نمره علمی لازم و با توجه به علاقه مندی اعلام شده، به ۳۹ آموزشگاه نمونه دولتی دارای رشته های نظری و تعداد ۳۰۰ نفر نیز به دو هنرستان نمونه دولتی کرمان ورود پیدا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه از ۱۷ خرداد ماه ۹۹ شروع وتا ۳۱ تیرماه سال جاری ادامه داشت بیان کرد: با توجه به حجم ابلاغی استان و میزان سهمیه دانش آموزان در هر شهرستان و منطقه، دانش آموزانی که در آزمون ورودی بتوانند بالاترین نمره را کسب کنند، جواز تحصیل در این مدارس را پیدا می کند.

اسکندری نسب درباره زمان اعلام نتایج نیز گفت: نتایج این آزمون تا نیمه مردادماه سال جاری اعلام می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52464
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.