کمیته توانمندسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش کرمان تشکیل شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به نقش موثر توانمندسازی و بروزرسانی معلمان در ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گفت: کمیته توانمندسازی نیروی انسانی در شهرستان ها و مناطق این استان تشکیل شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سید محمد حبیب اللهی روز پنجشنبه در همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی دوره متوسطه اول استان کرمان در موسسه های فرهنگی – آموزشی و خیریه ریحانه افزود: هدف اصلی از تشکیل کمیته توانمندسازی، پایش و ارزیابی وضعیت سواد آموزشی معلمان و ارائه آموزش های لازم به آنها متناسب با نیاز افراد و جامعه است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمان ضمن تقدیر از بنگاه های اقتصادی و خیرین که نسبت به امر مدرسه یاری و ارتقا کیفیت آموزش ها گام برمی دارند اظهار داشت: از ظرفیت خیرین، بنگاه های اقتصادی و معادن این استان در راستای توانمندسازی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بر اساس قطب بندی انجام شده در زمینه های مختلف آموزشی، مشاوره ای و توانمندسازی در برابر آسیب‌های اجتماعی، استفاده می کنیم.

وی توانمندی را لازمه عزتمندی معلمان دانست و خاطرنشان کرد: معلمان باید خود را متناسب با تکنولوژی روز دنیا و نیاز دانش آموزان و با توجه به نیاز علمی بروز رسانی کنند.

حبیب الهی ادامه داد: همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان با حضور مولفان کتاب درسی علوم تجربی دوره متوسطه اول در سه قطب به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و در نتیجه افزایش سطح علمی دانش آموزان در سه قطب شهرستان های کهنوج، بم و ناحیه دو کرمان و به میزبانی موسسه های فرهنگی – آموزشی و خیریه ریحانه در مجتمع آموزشی ریحانه آموزش و پرورش ناحیه ۲ و با حضور فیزیکی و مجازی دبیرانی از ۲۰ شهرستان و منطقه استان کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82455
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.