استاندار کرمان:


مشکل سوخت رسانی در استان کرمان نداریم| سهمیه سوخت مردم محفوظ است

استاندار کرمان گفت: در استان کرمان امروز بیش از ۵۰ درصد از جایگاه های سوخت فعال است و هیچ مشکل سوخت رسانی در استان نداریم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز پنجم آبان ماه در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در استان کرمان اظهار کرد: روز گذشته در کشور اختلالی ایجاد شد که مدیریت این موضوع نشان از اقتدار جمهوری اسلامی داد؛ به نظر می رسد برنامه حاصل برنامه ریزی و طراحی ماه ها اتاق های فکر و پول خرج کردن بود و برنامه ریزی سنگینی برای ضربه به جمهوری اسلامی صورت گرفته بود منتها سیستم مدیریتی ما و هماهنگی در کشور آنقدر قوی بود که می توان به عنوان یک اختلال کوچک آن را به حساب بیاوریم و بلافاصله طی یکی دو ساعت سوخت رسانی در جایگاه ها به صورت دستی به حالت عادی برگشت.

وی افزود: در استان کرمان امروز بیش از ۵۰ درصد از جایگاه های سوخت فعال است و هیچ مشکل سوخت رسانی در استان نداریم و همه جایگاه ها در حال راه اندازی هستند و طبق آخرین خبر، سامانه هوشمند با برنامه جدید به مدار برگشته و تا سه ساعت قبل ۱۴ مورد از جایگاه های استان به سامانه هوشمند متصل شده و در کشور نیز به زودی مشکل حل می شود.

زینی وند تصریح کرد: به مردم استان اطمینان می دهم که سهمیه سوخت آنها محفوظ است و دولت قرار نیست بنزین را گران کند.

استاندار کرمان بیان کرد: جمهوری اسلامی کاملا صادقانه با مردم صحبت می کند و مانور قدرتی که جمهوری اسلامی در این جریان به نمایش گذاشت بی نظیر بود و با توجه به صادقانه بودن اطلاع رسانی به مردم از سوی نظام و دولت همه شبکه های خارجی معاند خلع سلاح شدند و مردم اخبار را از شبکه های رسمی جمهوری اسلامی گرفتند.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره هدف از سفر به جنوب استان کرمان اظهار کرد: کرمان استان وسیعی است و باید به مسائل به صورت منطقه ای رسیدگی شود زیرا هر منطقه اقتضائات خاص خود را دارد از جمله جنوب که بارها آمدیم و جلسات را در اینجا تشکیل می دهیم زیرا هم بازدید میدانی انجام می شود و هم مواجه شدن با سرمایه گذاران و کسانی که موانعی دارند موجب می شود مشکلات راحت تر حل شود.

وی افزود: جلسه امروز در جیرفت نیز ادامه جلسه دو هفته قبل بود که در مرکز استان تشکیل شد که هم مسائل زیرساختی و عمرانی مطرح بود و هم در حوزه گازرسانی و خدمات مردم مشکلاتی دارند که در این راستا کارگروه عمرانی هفته آینده تشکیل می شود.

زینی وند بیان کرد: در حوزه اشتغال تعهد ۵۳ هزار شغل برای سال جاری در استان کرمان داریم و اگر به آن برسیم می توانیم استان را در وضعیت فعلی نگه داریم، بنابراین باید خیلی تلاش کنیم؛ ضمن اینکه حدود ۱۶ هزار شغل سهم هفت شهرستان جنوبی است که رصد می کنیم و وضعیت نسبتا خوب است و امیدواریم در نیمه دوم سال نیز تعهد انجام شود.

استاندار کرمان با اشاره به رفع موانع تولید عنوان کرد: به دلیل اینکه جنوب استان کرمان در محور صنعتی شدن حرکت می کند، اتفاقات بسیار خوبی در شرف وقوع است و مشکلات بسیاری از واحدهای حوزه صنعت و معدن در حال رفع شدن است از جمله کارخانه آرد، طلای فاریاب، مس رمشک، واحدهای کرومیت و …

وی افزود: در حال حاضر پرونده ای که مانعی داشته و در حوزه جنوب قابل حل باشد، وجود ندارد و نباید اینگونه باشد و برخی از موارد با تصمیمات استانی رفع شده و بخشی باید در تهران پیگیری شود.

زینی وند تصریح کرد: در حوزه کشاورزی کارهایی صورت گرفته و تعهدی در واحد مرغداری داشته ایم که تعاون روستایی ورود کرده و امروز کلنگزنی می شود و تعهدات برنامه ریزی شده در حوزه جنوب در حال وقوع است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78921
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.