آغاز کلاس‌های حضوری دانشگاه علمی و کابردی از ۱۵ آبان

رئیس دانشگاه جامع علمی و کابردی گفت: شرایط مطلوبی در کشور برای واکسیناسیون وجود دارد و با این شرایط از ۱۵ آبان ماه جاری کلاس های ما به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمدحسین امید روز چهارشنبه در آیین نودانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه جامع واحد استان کرمان با اشاره به اینکه مراکز دانشگاه جامع علمی کابردی به صورت تخصصی در سراسر کشور فعالیت دارند افزود: دانشگاه جامع بعد از یک خانه تکانی وضعیت مناسبی پیدا کرده و به عنوان مهارت محور شناخته شده است.

وی ادامه داد: امروز برنامه های این دانشگاه برای دانشگاه های نظری کپی برداری می شود زیرا این دانشگاه با مهارت افزایی می تواند مشکل بیکاری را در جامعه برطرف کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی با اشاره به اینکه بهترین های مراکز علمی و کاربردی در حوزه هوانوردی، هلال احمر و خودروسازی در استان کرمان وجود دارند افزود: بسیار مطلوب است که دانش آموختگان ما در درس و دوره ای که خوانده اند می توانند در حوزه عمل نیز به دانش خود مسلط باشند.

وی با ابزار امیدواری گفت: براساس برنامه راهبردی دوم دانشگاه و طرح آمایشی که در سه استان تدوین شده است بسته دوره های مهارتی مراکز جامع علمی و کاربردی براساس نیاز استان ها توسعه و گسترش می یابد.

امید افزود: دانش آموختگان حتما برنامه های دانشگاهی مراکز خودشان را رصد کنند زیرا برای آنها برنامه داریم.

وی با بیان اینکه برای دوره های تکمیلی و پودمان های تخصصی نیز برنامه داریم تصریح کرد: در دوران کرونا ۲۰۰ استارت آپ برگزار کرده ایم که از دل آنها حدود چهار هزار ایده خارج شد و بخش زیادی از ایده ها سرمایه گذار پیدا کرده و تبدیل به کسب و کار شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین خاطرنشان کرد: دسترسی آسان و راحت به کتابخانه دیجیتال دانشگاه برای دانشجویان فراهم شده است.

وی از وجود ۲۵۰ مرکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کابردی خبرداد و خاطرنشان کرد: فعالیت این مراکز با دوره های نظری این دانشگاه متفاوت است زیرا همراه با مهارتی است که به بهبود زندگی، خانواده و جامعه کمک می کند.
رئیس دانشگاه علمی و کابردی استان کرمان نیز در این آیین از فعالیت ۱۴ مرکز علمی کابردی در استان کرمان خبرداد و افزود: مردم به این تشخیص رسیده اند که به سمت دانشگاه های تئوریک بروند اما این افتخار را دانشگاه علمی کاربردی داشته است که به سمت رشته های کاربردی حرکت کند.

محسن شمسی با بیان اینکه مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان به صورت تخصصی فعالیت دارند گفت: هیچ گونه موازی کاری با دانشگاه های مادر کرمان نداریم.
وی خاطرنشان کرد: آموزش در مراکز جامع علمی کاربردی در محیط کار و آموزش ها به صورت عملی و کاربردی است.
گفتنی است، در جریان این مراسم مانور حمل، مصدومان تصادفات جاده ای، فرود و صعود فرد مصدوم از ارتفاعات و اطفای حریق توسط دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78917
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.