استاندار کرمان: اداره گاز مقصر اصلی کوتاهی در گازرسانی به شهر “درب بهشت” است

استاندار کرمان گفت: اداره گاز مقصر اصلی کوتاهی در گازرسانی به شهر “درب بهشت” است که باید پاسخگو باشد و با هر کوتاهی به‌شدت برخورد می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم ، علی زینی‌وند صبح امروز در جلسه مدیریت مصرف انرژی استان کرمان با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی در استان در حال انجام است اظهار داشت: در ماه‌های پیش رو که هوا سردتر می‌شود باید جدی‌تر کار کرد.

وی با اشاره به اینکه اولویت استان تامین برق و گاز منازل است و باید مدیریت شود گفت: شهرداران نیز تامین انرژی را مدیریت کنند و در پارک‌ها و بوستان‌ها که در این فصل هوا سرد است و مراجعه کننده‌ای هم وجود ندارد نیاز نیست تمام روشنایی پارک استفاده شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه هر اداره‌ای که در مدیریت مصرف برق کوتاهی کند به دستگاه قضایی معرفی می‌شود افزود: ناوگان حمل و نقل سوخت بسیار اهمیت دارد و باید حفظ شود و مشوق‌هایی در این زمینه دیده شود که سرمایه‌گذار جدید جذب شود.

وی با اشاره به اینکه از دیزل ژنراتورهای موجود صنایع استان برای تامین برق استفاده شده و سوخت آنها تامین شود بیان کرد: هدف‌گذاری استان برای تولید انرژی خورشیدی دو هزار مگاوات است.
زینی‌وند با بیان اینکه از سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی در استان حمایت می‌کنیم و تنها منبع انرژی پایدار است گفت: با تخلف عاملان توزیع سوخت نفت سفید و سیلندر گاز مایع قاطعانه برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه هر تخلف عاملان توزیع نارضایتی مردم را در بر دارد و نباید اجازه داد افزود: فرمانداران بر نحوه توزیع سوخت نفت سفید و سیلندر گاز مایع در استان به‌ویژه در این فصل سرما نظارت دقیق داشته باشند.

استاندار کرمان با بیان اینکه گازرسانی به شهر درب بهشت در جیرفت سریع انجام شود و مقصر اصلی کوتاهی در این پروژه اداره گاز است که باید پاسخگو باشد گفت: گازرسانی به این منطقه مصوبه شورای تامین است و با هر کوتاهی به‌شدت برخورد می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80920
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.