استاندار کرمان در همایش رونمایی از کسبی‌فای:


همه دستگاه‌ها برای اجرای کسبی‌فای همکاری کنند

استاندار کرمان در مراسم رونمایی از نرم‌افزار کسبی‌فای با بیان اینکه با اجرای این طرح، از مزرعه تا سر سفره شفاف می‌شود، گفت: باید همه دستگاه‌ها کمک کرد تا این طرح رایج شود .

به گزارش کرمان‌نو، محمدمهدی فداکار با بیان اینکه این سامانه و این اقدام، کار بسیار خوبی است، خطاب به مدیر مالیات استان گفت که مالیات میدان‌دارانی که از این طرح استفاده کنند و میوه‌هایشان را در این قالب می‌فروشند، کمترین میزان ممکن باشد.

فداکار در این جلسه هم اداره مالیات و هم تعزیرات را خطاب صحبت‌هایش قرارداد تا بیشترین همکاری را با میدان‌داران استفاده‌کننده از این دستگاه داشته باشند و کمترین سخت‌گیری‌ها برای این افراد باشد.

استاندار همچنین در این جلسه خواستار خروج اتباع خارجی بدون مجوز از میدان تره‌بار شد و گفت: اتباع خارجی بدون مجوز هر چه سریع‌تر از میدان خارج شوند و اتباع دارای مجوز نیز در مشاغلی مثل کارگری به کار گرفته شوند.

نرم‌افزار کسبی‌فای با فراهم‌کردن زمینه خروج دلالان، قیمت میوه در استان را کاهش خواهد داد. در این طرح میوه از میدان در یک بستر الکترونیکی و با فاکتور خریدوفروش می‌شود و مغازه‌دار نیز هنگام نظارت تعزیرات ملزم به ارائه این فاکتور است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110117
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.