فرمانده انتظامی استان کرمان:


مکانی برای نگهداری سلاح‌های مجاز راه‌اندازی می‌شود

سردار ناظری گفت: به دنبال راه اندازی مجموعه‌ای امن هستیم که به نگهداری سلاح‌های مجوز دار بپردازد و افراد بتواند با خیال راحت اسلحه و مهمات خود را در آن نگهداری کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرجان شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان با تبریک هفته ناجا به سبزپوشان نظم و امنیت، از پلیس پیشگیری، پلیس فتا و پلیس امنیت اقتصادی که همکاری تنگانگی با مجموعه محیط زیست داشته اند، تشکر کرد.

او گفت: این همکاری‌ها باعث کاهش تخلفات شده است و نشان دهنده اقتدار و عزتی است که نیروی انتظامی در کنار محیط زیست می‌تواند ایجاد کند.

در ادامه سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده نیروی انتظامی استان با نثار سلام و درود به روح شهدا امنیت و محیط بانان شهید در کل کشور بیان داشت:شهدای محیط بان در مسیر خدمت به مردم و محیط زیست جان خود را فدا کرده اند.

او با تشکر از اقدامات مشترک سازمان محیط زیست در قالب تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان، به همراهی و همکاری هر چه بیشتر تاکید کرد و گفت: اگر پشتیبانی و همپوشانی مجموعه پلیس و محیط زیست نباشد شکارچیان غیر مجاز از این موقعیت برای از بین بردن حیات وحش و محیط زیست سوءاستفاده می‌کنند.

سردار ناظری به برنامه ریزی در خصوص طرحی برای نگهداری سلاح‌های دارای مجوز اشاره کرد و افزود: این طرح برای نگهداری سلاح‌های مجوز دار که نگهداشت آن‌ها ممکن است تبعات جبران ناپذیری در بر داشته باشد، طراحی شده است.

او درباره جزئیات این طرح بیان داشت:در این ایده به دنبال راه اندازی مجموعه‌ای امن هستیم که به نگهداری سلاح‌های مجوز دار بپردازد و افراد بتواند با خیال راحت اسلحه و مهمات خود را در آن نگهداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78187
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.