کاهش محسوس دما در سراسر استان کرمان

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از روز جمعه، کاهش محسوس دما سراسر استان کرمان را فرا می‌گیرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیده حبیبی با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: از روز جمعه کاهش محسوس دما سراسر استان کرمان را فرا می‌گیرد و خطر سرمازدگی در محصولات زارعی و باغی وجود دارد.

او افزود: امروز افزایش ابر و وزش باد در برخی مناطق استان کرمان پیش بینی می شود و از فردا وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک و وقوع طوفان شن و خاک در مناطق شرق و جنوب شرق استان کرمان پدیده غالب است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: شدت وزش باد در مناطق شهداد، ریگان، فهرج، زهکلوت و بم بیشتر است.

او با اعلام اینکه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست، بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد از این مسیر‌ها را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

حبیبی با بیان اینکه شهرستان‌های کهنوج، منوجان و شهر شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، تصریح کرد: صبح امروز شهربابک با دمای ۲ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: دمای امروز کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78551
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.