استاندار کرمان:


امکانات ورزشی دولت در اختیار طرح مهارتی دانش‌آموزان قرار گیرد

استاندار کرمان گفت: باید امکانات ورزشی تمام دستگاه‌های اجرایی در اختیار اجرای طرح مهارتی آموزش‌وپرورش گذاشته شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی فداکار امروز در شورای آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به طرح‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش ویژه دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی تأکید کرد: باید امکانات ورزشی تمام دستگاه‌ها در اختیار اجرای این طرح‌ها گذاشته شود.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز طرح مشترکی در حوزه دانش‌آموزی دارند که با هماهنگی آموزش‌وپرورش و بومی‌سازی آن می‌تواند به بهترین شکل اجرایی شود.

فداکار تصریح کرد: ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی و طرف‌های خدمات به کار گرفته شود تا طرحی منسجم و جمعی در ارتباط با شور و نشاط دانش‌آموزان اجرا شود.

استاندار کرمان به اهمیت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز اشاره کرد و گفت: مخاطب اصلی این طرح، آموزش‌وپرورش است که جمعیت تحت پوشش بالایی را دارد و باید مشارکت و توجه جدی به جلسات مرتبط با آن داشته باشند.

وی ابراز داشت: آموزش‌وپرورش از بزرگ‌ترین مجموعه‌هایی است که می‌تواند به کمک این طرح بیاید؛ چون با نسل جدید ارتباط دارند.

رضا رضایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان نیز از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای معلم و دانش‌آموز استان با حضور وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد و گفت: این برنامه پنج‌شنبه هفته جاری ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود و شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش و مدیران کل آموزش‌وپرورش سراسر کشور نیز در کرمان گردهمایی خواهند داشت.

وی افزود: در طرح وزارت آموزش‌وپرورش و شیوه‌نامه ابلاغی در ارتباط بامهارت ورزشی دانش‌آموزان، امسال ۲۰ درصد دانش‌آموزان استان جامعه هدف قرار دارند که شامل ۳۸ هزار نفر است.

رضایی تصریح کرد: آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای سال ۱۴۰۳ نیز جمعه هفته جاری با حضور ۳۱ هزار و ۷۵۸ داوطلب از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود که ۹۳۶ نفر برای آموزگاری و ۵۷ نفر برای آموزش استثنایی پذیرش می‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115910
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.