سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کرمان خبر داد؛


پیش‌بینی ۱۱۱ غرفه عرضه میوه شب عید در کرمان

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کرمان از تأمین میوه شب عید در کرمان خبر داد و گفت: ۱۱۱ غرفه عرضه میوه شب عید در سطح استان کرمان پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، برگزاری جلسه تنظیم میوه شب عید و خرما در ماه مبارک رمضان با حضور علی باقری سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و اعضای جلسه برگزار شد.

علی باقری با اشاره به پیش‌بینی ۱۱۱ غرفه در سطح استان کرمان برای توزیع میوه شب عید، گفت: ۲۶ غرفه در شهرستان کرمان و ۱۸ غرفه هم در شهر کرمان، میوه شب عید را توزیع می‌کنند.

 او افزود: ۳۰۰ تن سیب‌درختی، ۵۰۰ تن پرتقال و ۵۰ تن خرما برای مصرف شب عید استان کرمان و ایام ماه مبارک رمضان خریداری و ذخیره‌سازی شده است که در ایام نوروز باکیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

 سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان بیان داشت: سیب‌های توزیعی شب عید در سبدهای ۲ ردیفه که هر کدام ۶ تا ۷ کیلو وزن دارند و پرتقال هم به‌صورت سبدهای ۹ تا ۱۱ کیلوگرمی عرضه می‌شوند.

 او تصریح کرد: کنترل، پایش، رصد و نظارت بر کالاهای اساسی، محصولات کشاورزی و مایحتاج شب عید و ماه رمضان، یکی از دستور کارهای این جلسه بود.

 از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه، هزینه‌های جانبی میوه شب عید بود که مقرر شد کلیه هزینه‌های جانبی میوه شب عید بررسی و قیمت نهایی اعلام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115907
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.