آبگرفتگی معابر مدارس مناطق جنوبی کرمان را تعطیل کرد

بارش شدید باران طی روز‌های گذشته و آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل مدارس مناطق جنوبی کرمان را تعطیل کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهران باهری، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بارش شدید باران در روز‌های گذشته و آبگرفتگی معابرکلاس‌های حضوری دانش آموزان در شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج را امروز چهار شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

او با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری در تمامی مدارس روستایی شهرستان جیرفت با توجه به آبگرفتگی معابر از تعطیلی مدارس دوره ابتدایی در شهر جیرفت ددر مورخ امروز چهارشنبه ۲۹ دیماه جاری نیز خبر داد.

به گفته باهری مدارس متوسطه اول و دوم در شهر جیرفت آموزش خود را به صورت حضوری پیگیری می‌کنند، اما آموزش در سایر دوره‌های تحصیلی از طریق فضای مجاز پیگیری می‌شود.

باهری با بیان اینکه آزمون‌های داخلی مدارس شهرستان‌های تعطیل شده لغو و به روز‌های بعد موکول می‌شود گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها) در زمان مقرر و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اومی گوید:، همشهریان و اولیا توجه داشته باشند، اطلاعیه‌های آموزش و پرورش استان کرمان فقط از طریق پرتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir و اعلام از سوی صدا و سیمای مرکز استان و خبر گزاری‌های استان کرمان مورد تأیید است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83692
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.