استاندار کرمان: تعطیلی مدارس تبعات و آسیب‌های بسیار بدی برای دانش آموزان و آینده کشور دارد

استاندار کرمان گفت: واکسیناسیون دانش آموزان باید انجام شود چرا که تعطیلی مدارس تبعات و آسیب‌های بسیار بدی برای دانش آموزان و آینده کشور دارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، علی زینی‌وند صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد با بیان اینکه نقش شهرداری کرمان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بسیار با اهمیت است اظهار داشت: شهردار جدید کرمان این موضوع را پیگیری و با آموزش و پرورش تعامل داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره جوان خوارزمی جشنواره مهمی است که استان کرمان نیز در این جشنواره خوب درخشیده ادامه داد: باید این موفقیت‌ها در استان حفظ و حتی گسترده‌تر شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه باید به دانش آموزان در حاشیه شهر توجه و امکانات بهداشتی و تجهیزات آنها تامین شود افزود: شهرداری کرمان در این زمینه کمک کند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها به مسائل بهداشتی در مدارس تاکید کنند و فرزندان خود را با ماسک و لوازم ضدعفونی کننده به مدارس بفرستند گفت: درخواست داریم که خانواده‌ها با آموزش و پرورش در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همراهی و همکاری کنند.

زینی‌وند با بیان اینکه تعطیلی مدارس تبعات و آسیب‌های بسیار بدی برای دانش آموزان و آینده کشور دارد افزود: در تهیه مواد ضدعفونی کننده در مدارس استان محدودیت‌های مالی داریم که نیاز به ورود خیرین و شرکت‌های بزرگ اقتصادی در استان داریم که یک نیاز ضروری است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی بازدید سرزده از مدارس داشته باشند گفت: مدیران مدارس مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس در حوزه‌های مختلف هستند.

استاندار کرمان با بیان اینکه نگرانی از بابت بروز پیک ششم بیماری کرونا در استان وجود دارد که باید مراقبت و پیشگیری کرد ادامه داد: واکسیناسیون دانش آموزان باید انجام شود و خانواده‌ها همکاری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78398
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.