انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و دانشگاه شهید باهنر کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از امضای تفاهمنامه همکاری با دانشگاه شهید باهنر کرمان در راستای فعالیت تحقیقاتی و پژوهشی خبرداد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، اسماعیل اسلامی با اشاره به اهمیت همکاری‌های آموزشی تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی گفت: برای مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه علم و فناوری  و به منظور گسترش روابط علمی با هدف ترویج و توسعه همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین در زمینه‌های مورد علاقه در حوزه  علوم کشاورزی، بر اساس اصول برابری و منافع مشترک، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و دانشگاه شهید باهنر کرمان به امضا رسید.

وی یکی از دغدغه های مهم در  امر آموزش را  حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرین عنوان کرد و افزود: انتظار داریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت که امروز یکی از مهمترین مراکز علمی جنوب است بتواند در زمینه جذب درآمدهای غیر شهریه ای و علوم کشاورزی به موفقیت های قابل توجهی دست یابد.

رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: در نشست با مسوولان دانشگاه شهید باهنر کرمان به بررسی خلق فرصت های ارزش آفرین با رویکرد ایجاد تقاضا محوری در زمینه های پژوهشی پرداخته شد و همچنین راه اندازی دو کمیته علمی و پشتیبانی برنامه­ های علمی از جمله طرح های مطرح شده در این جلسه بود که پیشنهاد شد که هر دانشگاه کمیته ای تشکیل داده و نمایندگان دانشگاه، کمیته ای با رویکرد تقویت ارتباط با صنعت و حوزه های علوم کشاورزی برنامه علمی راه اندازی شود.

اسلامی همچنین بر لزوم توجه جدی و خلاقانه به اهمیت حل مشکلات جامعه نیز تاکید کرد و گفت: باید در کنار فعالیت‌های پژوهشی و علمی همواره در جهت ارتقای هر چه بیشتر و حرکت به سمت حل مشکلات جامعه گام برداشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92914
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.