حضور کادر اداری مدارس در مناطق قرمز و نارنجی در مدرسه ضروری است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور کادر اداری مدارس در مناطق قرمز و نارنجی به منظور کنترل کیفیت آموزش در مدرسه ضروری است.

به گزارش کرمان نو، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: براساس اعلام رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، حضور کادر اداری مدارس در مناطق قرمز و نارنجی به منظور کنترل کیفیت آموزش، حداکثر با سه نفر در مدرسه ضروری است.

او افزود: کادر اداری مدارس شامل مدیر، معاونان و افرادی که تدریس ندارند، مانند سایر ادارات در وضعیت قرمز است؛ یعنی حداقل یک‌سوم باید در مدارس حاضر باشند و تعطیلی کامل در این دستگاه وجود ندارد.

اسکندری نسب با بیان اینکه آموزش دانش آموزان در شرایط کنونی به صورت مجازی و توزیع بسته‌های آموزشی در مناطق قرمز پیگیری می‌شود، تاکید کرد: مدرسه واسطه بین حوزه‌های ستادی آموزش و پرورش با والدین، دانش آموزان و معلمان است و این واسطه نباید حذف شود؛ زیرا پیگیری آموزش مجازی در شرایط کنونی، ضرورتی انکار ناپذیر برای تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری است.

او بر بررسی فرآیند یادگیری دانش آموزان در زیست بوم کرونا تاکید و بیان کرد: برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزانی که به هر دلیلی روند یادگیری آن‌ها دچار مشکل شده اند، ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نوبت خرداد دانش آموزان نیز گفت: امتحانات پایه‌های نهم، دوازدهم، داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان، در خرداد ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او افزود: در سایر پایه‌ها و دروس غیرفنی و پایه فنی، مسئولیت ارزشیابی دروس، بر عهده مدیر مدرسه و بر اساس تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

https://kermaneno.ir/?p=68345

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68852
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.