رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش کرمان خبر داد:


شرکت ۳ هزار دانش‌آموز کرمانی در طرح قرآنی سپهبد شهید سلیمانی

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت بیش از ۳ هزار دانش‌آموز استان کرمان در طرح قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، سید اصغر سادات حسینی اظهار داشت: طرح فرزندان قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تجربه‌ای بود که پس از شهادت سردار دل‌ها در استان کرمان اتفاق افتاد و با استقبال خوب دانش‌آموزان استان روبه رو شد.

وی افزود: اجرای موفق طرح فرزندان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف آموزش تلاوت تقلیدی، مفاهیم، آشنایی با اذکار ائمه (ع) در نماز و همچنین حفظ برخی آیات برجسته قرآن اجرا شد و در تابستان گذشته بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در این طرح، حضور فعال داشتند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: وجود مبارک سردار سلیمانی پس از شهادت هم منشأ خیر و برکت و رشد هست، به گونه‌ای که هر طرحی که نام سردار سلیمانی را دارد، با اقبال و استقبال زیادی از طرف مخاطبان مواجه می‌شود.

سادات حسینی تاکید کرد: در صورت برنامه ریزی و مداومت بر اجرای دوره‌های توانمندسازی مربیان و معاونان پرورشی مدارس در راستای این سه منشور نورانی، آینده‌ای روشن و سرشار از امید قابل تصور است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78676
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.