مراکز اقامتی دانشگاه پیام نور کرمان برای اسکان سیل‌زدگان تجهیز شد

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: مراکز اقامتی، مهمانسراها و سالن‌های ورزشی دانشگاه به منظور کمک به روند امدادرسانی سیل برای اسکان موقت سیل زدگان تجهیز شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، روح الله خلیلی نژاد اظهار کرد: با توجه به بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب در برخی از شهرهای استان نیاز به امدادرسانی به هر شیوه احساس می شود.

وی افزود: بر حسب وظیفه و با توجه به اینکه برخی خانوارها منازل شان به کلی تخریب شده یا در ساماندهی و لایروبی خانه ها باید مدت زیادی صرف کنند و مکانی برای استراحت ندارند این دانشگاه در سراسر استان امکانات خود را در اختیار سیل زدگان قرار می دهد.

خلیلی نژاد بر هماهنگی مدیران و روسای مراکز و واحدهای استان با ستاد مدیریت بحران تاکید و بیان کرد: تمامی امکانات دانشگاه باید برای مقابله با خسارات احتمالی ناشی از سیل به کار گرفته شود.

وی همچنین تاکید کرد که گروه های جهادی بسیج دانشجویی پیام نور نیز به منظور امداد رسانی به سیل زدگان مناطق  استان فعال شده اند.

دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی و فعالیت علمی و آموزشی در اکثر شهرهای استان، همواره ظرفیت مناسبی برای همکاری و تعامل در حل مشکلات شهری و بویژه در مواقع وقوع بحران در مناطق محروم کشور بوده است.

سیل در چهارشنبه هفته قبل بر اثر شدت بارندگی ها در برخی نقاط استان باعث بروز خسارت ها به بخش های مختلف زیرساختی، جاده ای، کشاورزی و منازل مسکونی شده است. اینک بسیاری از سیل زدگان بویژه در رفسنجان در تکاپوی تخلیه گل و لای از منازل خود و لایروبی هستند و عده ای خانه شان بر اثر سیلاب از دست رفته و مکانی برای استراحت ندارند که مراکز اقامتی دانشگاه پیام نور با اعلام آمادگی، در اختیار سیل زدگان قرار می گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94928
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.