اعلام برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به کرمان| پیش‌بینی اعتبار ۱۷ هزار میلیاردی در سفر دولت به استان

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از تخصیص ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان خبر داد.

اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان عصر روز سه‌شنبه در نشستی با صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور برنامه‌های سفر آیت‌الله رئیسی به کرمان را جمع‌بندی کردند.

به گفته‌ی رئیس مجمع نمایندگان استان در این سفر یک دیدار عمومی، یک دیدار با نخبگان، بازدید از طرح‌های مهم استان و سفر به یکی از شهرستان‌ها در دستور کار است.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی افزود: جلسه‌ی شورای اداری نیز با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود و در خصوص تکمیل پروژ‌های بالاتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تصمیم‌گیری می‌شود.

غنضفرآبادی گفت: مقرر شد ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها گذاشته شود که البته ممکن است این عدد کمی تغییر کند.

او اضافه کرد: تسهیلاتی برای اشتغالزایی و ازدواج نیز به مبلغ ۱۴ هزار میلیارد در نظر گرفته شده که بخشی از آن در قالب بسته‌های حمایتی بنیاد جانبازان و ستاد فرمان امام (ره) اعطا می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94925
1 نظر
  1. محمد می گوید

    سلام جناب ریاست جمهوری عزیز ومردمی،،،شمارا ب جد بزرگتون قسم فکری بحال نیروهای بهداشتی طرحی کنید،،در کرونا خیلی‌ها خانوادها را از دست دادند،،اکنون هم در جبهه سلامت هستند امنیت شغلی ندارند،،همه مردم جنوب کرمان دلشون بحال اینها میسوزه،خیلی کار میکنند،.در گرما50 درجه،با ماشین بدون کولر،قرانی گناه دارند،نشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.