نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت خواستار شد


معرفی شهر سیرجان به عنوان شهر نمونه جهانی ساخت مدارس خیرساز

نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد مدارس شهرستان سیرجان خیر ساز هستند بر معرفی شهر سیرجان به عنوان شهر نمونه جهانی ساخت مدارس خیر ساز تاکید کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، شهباز حسن‌پور در نشست تخصصی مجمع نمایندگان استان و استاندار کرمان با وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: خوشبختانه فضای همدلی، انسجام و هماهنگی در آموزش و پرورش استان ایجاد شده و کار و فعالیت به نحو احسنت در حال انجام است.

وی از اقدام ماندگار اتاق بازرگانی کرمان مبنی بر ساخت بیش از ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس تقدیر و تشکر کرد و گفت: این کار ارزشمند اتاق بازرگانی الگویی ارزنده برای استان های سایر کشور است.

حسن پور با بیان اینکه بیش از ۴۵ درصد دانش آموزان شهرستان سیرجان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند بر اختصاص وام به مدارس غیر دولتی تاکید کرد و گفت: ۲۱ مدرسه خیر ساز در شهرستان سیرجان برای سال تحصیلی آینده آماده بهره‌برداری می باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد مدارس شهرستان سیرجان خیر ساز هستند بر معرفی شهر سیرجان به عنوان شهر نمونه جهانی ساخت مدارس خیر ساز تاکید کرد.

براساس این گزارش حجت الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در خانه ملت نیز در این نشست با بیان اینکه مدرسه نشان تمدن و فرهنگ شهرهاست بر توجه به مدارس به عنوان مکانی مقدس برای پرورش انسان های موفق و مسئولان آینده کشور تاکید کرد.

وی از مدارس به عنوان ریشه تمام موفقیت ها و پیشرفت های جوامع نام برد و خاطر نشان کرد: بازسازی و مقاوم سازی مدارس ضرورتی انکارناپذیر در راستای حفظ جایگاه مدرسه است.

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همانطور که آب مایه حیات است مدرسه نیز باعث آبادانی و حیات روستا و مناطق مختلف است، با اشاره به لزوم جوانی جمعیت بر تهیه و تدوین پیوست جمعیتی در راستای جوانی جمعیت در آموزش و پرورش با در نظر گرفتن مشوق های مختلف تاکید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92732
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.