امروز؛


راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمان برگزار شد

مردم استان کرمان با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن محکومیت نسل‌کشی و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی، خواهان ایجاد نظم نوین جهانی شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امروز شنبه با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» دقایقی قبل با حضور مسئولان استانی، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم از چهارراه غزه یا گلبازخان مرکز استان کرمان آغاز شد.

 راهپیمایان که ساعتی قبل از آغاز آیین راهپیمایی استکبارستیز و دشمن‌شکن ۱۳ آبان در چهارراه غزه کرمان جمع شده بودند با سردادن شعارهایی چون مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، تا میدان شورا را باهدف اعلام انزجار از استکبار و کودک کشی اسرائیل و همچنین حمایت از زنان، کودکان و افراد بی‌گناه غزه راهپیمایی خواهند کرد.

 حضور بانوان به همراه نوزادان و کودکان خردسال، افراد مسن و حتی معلولان و جانبازان با شرایط خاص در راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری کرمان جلوه‌ای ویژه به این مراسم داده است.

 ملت فهیم و همیشه در صحنه کرمان همچنین با سردادن شعارهایی چون “الله‌اکبر”، “مثلث شوم پلید ابلیس، آمریکا، اسرائیل و انگلیس”، “فریاد هر دانش‌آموز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس”، “ندای رهبر ما لبیک یا حسین”، “لبیک یا خامنه‌ای” و “مرگ بر ضد ولایت‌فقیه” نهایت خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

 حاضران با دردست‌داشتن پرچم مقدس ایران و پلاکاردهایی با مضامین “الله‌اکبر”، “مرگ بر استکبار” و “لبیک یا خامنه‌ای” شور و شعور ملت شهیدپرور کرمان را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

 خبرهای رسیده حکایت از برگزاری هم‌زمان راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان در همه شهرها و روستاهای استان کرمان دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110565
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.