مس شهرباک حامی واحدهای کوچک


آمادگی مس شهربابک برای خرید قطعات از واحدهای بومی

مدیر مجتمع مس شهرباک برای خرید و تامین قطعات این مجتمع از واحدهای صنعتی کوچک داخل استان اعلام آمادگی کرد. محمودی معتقد است که این واحدهای کوچک هستند که با ایده‌های نو حمایتگر این مجتمع هستند.


به گزارش کرمان‌نو، حسین محمودی، مدیر مجتمع مس شهر بابک معتقد است این صنایع بزرگ نیستند که صنایع کوچک را حمایت می‌کنند، بلکه کاملا برعکس است. از نگاه محمودی که خود در رویداد میز تخصصی ارتباط موثر بین واحدهای صعتی کوچک و بزرگ حضور یافته وبا ۹شرکت کوچک صحبت‌های اولیه را صورت داده ،این صنایع کوچک هستند که واحدهای بزرگ را حمایت می‌کنند. حمایتی که از نگاه با او  ایده پردازی و با تفکری که بتوان بهره‌وری را افزایش داد، صورت می‌گیرد. 

نگاه او به تولیدکنندگان قطعات در استان کاملا باز و مثبت است. تضمین ۱۰۰درصدی تامین قطعات مجتمع مس شهربابک از تولیدکنندگان کرمانی را نمی‌دهد اما ترجیح به خرید از استان است:«من نمی‌گویم صد درصد تامین قطعات به آن‌ها واگذار شود ولی در ابتدا ما باید به یک زبان مشترک در تامین و کیفیت برسیم و بعد وارد مرحله تامین شویم. »

او با اشاره به طولانی شدن زمان بررسی واحدها در سامانه ثبت سفارش، گفت:  «معضل این سامانه همین طولانی شدن پذیرفتن سفارشات است . در کنار این سامانه یک سایت هم داریم که شرکت‌های دانش بنیان و قطعه‌سازکه ایده های نو دارند، آن ایده را با ما به اشتراک می‌گذارند.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104409
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.