مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان؛


اجرای طرح رایگان تعویض مخازن فرسوده تاکسی‌های عمومی دوگانه‌سوز در استان کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح رایگان تعویض مخازن فرسوده تاکسی‌های عمومی دوگانه‌سوز در سطح استان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی در این باره گفت: بر اساس ابلاغیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد، مالکان تاکسی‌های عمومی گازسوز که تاریخ انقضای مخزن آنها فرارسیده می‌توانند با مراجعه به سایت www.gcr.niopdc.ir ثبت‌نام و برای تعویض رایگان مخزن خودروی خود اقدام کنند.

نورالدینی افزود: چنانچه مالک خودرو پس از ثبت‌نام پیامک مشمول نبودن را دریافت کرد، می‌تواند به مراکز معاینه فنی مراجعه و درصورتی‌که مخزن خودرو فرسوده و معیوب تشخیص داده شد، از طریق مراکز معاینه خودرو به اتحادیه تاکسیرانی استان برای تعویض مخزن معرفی می‌شود.

او ادامه داد: این طرح به‌صورت کاملاً رایگان و از محل مصوبه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر اجرایی شده است و کارگاه‌ها حق دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای برای تعویض مخزن ندارند.

مدیر منطقه کرمان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های صنعت سی‌ان‌جی تأکید کرد: همه مخازن ساخت کشور ایران است و از محل این طرح می‌توان حدود ۱۰۰ هزار مخزن خودرو را تعویض کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111583
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.