فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد


 باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت با کشف ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق از این افراد خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان روز چهارشنبه گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این استان در راستای مقابله همه‌جانبه با پدیده شوم و زیان‌بار قاچاق ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافت فرآورده‌هایی نفتی توسط رانندگان چند اتوبوس خط کرمان به زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند چند نفر از طریق کارت سوخت ۲ دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی اقدام به بارگیری سوخت کرده آن‌هاها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

او اظهار داشت: دراین‌رابطه با استعلامات انجام شده پیگیری‌هایی بعدی مأموران چهار متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز را دستگیر کردند و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آنها ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست، با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فرآورده‌های سوختی از کشور و خطرات زایدالوصف حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودروهای شخصی، هرگونه مورد در این زمینه و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117535
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.