به‌منظور خدمات‌دهی به مسافران نوروز؛


برخی جایگاه‌های سوخت در استان کرمان از طرح کدینگ خارج شدند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آماده‌باش نیروی انسانی و تجهیزات این شرکت در سراسر کشور برای توزیع سوخت نوروزی خبر داد و گفت: کارت آزاد به‌اندازه نیاز این روزها در اختیار جایگاه‌ها قرار داده شده است، اما تقاضا می‌شود مردم در سفرهای نوروزی کارت سوخت شخصی همراه داشته باشند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، فضل‌الله اکبری، معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم در نشستی با نمایندگان رسانه‌های کشور به مناسبت آغاز طرح نظارت بر عرضه نوروزی سوخت با اشاره به اجرای توزیع سوخت در قالب طرح کدینگ در سه استان سیستان و بلوچستان، استان کرمان و بخش شرقی استان هرمزگان به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت در کشور گفت: در این استان‌ها تنها خودروهایی که بومی این استان‌ها می‌توانند در جایگاه‌های این مناطق سوخت‌گیری کنند، اما برای ایام نوروز یا دیگر موارد ویژه، شماری از جایگاه‌ها با نظر مسئولان استانی، از طرح کدینگ خارج شده است و مسافران نوروزی می‌توانند در این جایگاه‌ها سوخت‌گیری خود را انجام دهند.

 او افزود: با تمهیدهای اندیشیده شده و به‌منظور سهولت مسافران نوروزی این مقاصد، سامانه‌ای ایجاد شده است تا تعداد و مشخصات کامل این جایگاه‌ها، همراه با شماره‌تلفن و آدرس جایگاه‌ها از طریق پیامکی به‌محض ورود مسافران به محدوده این استان‌ها (از طریق ثبت پلاک خودرو توسط دوربین‌های جاده‌ای) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: اطلاعات کامل این جایگاه‌های عرضه سوخت از طریق نصب بنر در همه جایگاه‌ها نیز به مسافران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 اکبری افزود: در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌ها از طرح کدینگ خارج شده‌اند و مسافران نوروزی می‌توانند از طریق این جایگاه‌های عرضه، سوخت موردنیاز خود را دریافت کنند.

 او بیان کرد: این طرح به‌دقت و با نظارت کامل در این مناطق اجرایی می‌شود و کارت آزاد به میزان کافی برای مسافران در این جایگاه‌ها نیز توزیع شده است.

 قائم‌مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: درصورتی‌که نیاز به جایگاه‌های بیشتری برای توزیع سوخت نوروزی داشته باشیم، این آمادگی وجود دارد تا به‌سرعت جایگاه‌هایی تازه را از طریق نواحی مجهز کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116314
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.