درگیری با اشرار مسلح در رودبار جنوب؛


یک سرباز وظیفه به شهادت رسید

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تأیید درگیری مأموران یگان تکاوری رودبار جنوب با اشرار مسلح گفت: طی این درگیری یک نفر از اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسید و سرباز وظیفه یونس محمدی نیز شهید شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، سردار ناصر فرشید گفت: صبح امروز بیست و چهارم اسفند مأموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

او افزود: پس از دستور ایست مأموران یگان تکاوری، اشرار اقدام به تیراندازی کردند و طی این درگیری سرباز وظیفه “یونس محمدی” به شهادت رسید، همچنین سرباز وظیفه “امیدرضا دستجردی” نیز از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

 فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلح دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد گفت: مأموران جان‌برکف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

او با اشاره به سابقه شرارت و ناامنی، گروگان‌گیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان کرد: ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

 سردار فرشید ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید گران‌قدر شهید”یونس محمدی” به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خانواده داغدارش، با اشاره به اینکه حال هم‌رزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116317
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.