تسهیلات قرض‌الحسنه در طرح ثمر بانک مسکن

طرح ثمر بانک مسکن از جمله وام‌های قرض‌الحسنه است که تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان می‌توان از طریق آن وام گرفت. برای این منظور نیاز به ایجاد میانگین حساب ۱-۱۲ ماه است و بازپرداخت ۶۰ماهه نیز دارد. وام ثمر بانک مسکن همانند اکثر طرح‌های بانکی که وام ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه ارائه می‌دهند بدون سود است و فقط ۴ درصد کارمزد دارد. همچنین حساب موردنیاز در این طرح جاری و حداقل مبلغ افتتاح حساب ۱ میلیون تومان خواهد بود.

بانک مسکن به مشتریانی که حساب قرض‌الحسنه طرح ثمر با مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیون ریال افتتاح کنند؛ پس از گذشت یک تا ۱۲ ماه از مدت سپرده‌گذاری تا سقف سه میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

میزان تسهیلات طرح ثمر که با کارمزد ۴ درصد و بدون سود با مدت بازپرداخت ۱۲ تا ۶۰ ماه به متقاضیان ارائه می‌شود؛ بر اساس میانگین و گردش حساب و نیز انتخاب مشتریان در مدت سپرده‌گذاری و مدت بازپرداخت محاسبه و پرداخت می‌شود.

متقاضیان دریافت تسهیلات طرح ثمر با مراجعه به شعب بانک مسکن به‌صورت حضوری و یا از طریق واردشدن به سامانه پیشخوان مجازی به‌صورت غیرحضوری نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند تا از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120775
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.