به مناسبت هفته بسیج؛


دیدار مدیران شهری با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار

شهردار انار همراه با اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و فرمانده پایگاه بسیج شهرداری به مناسبت هفته بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شهرداری در این نشست صمیمی علیرضا عبدالرضایی ضمن تبریک هفته بسیج به آمادگی مستمر مجموعه مدیریت شهری برای هم‌افزایی و همکاری مشترک با بسیج و نهادهای شهرستان اشاره کرد.

عبدالرضایی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی‌شان ما مسئولان خدمتگزاری است و افتخار می‌کنیم با جلب رضای خدا و رضایت شهروندان در راستای توسعه شهرمان و خدمتگزاری بی‌منت گام برداریم.

احمد میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر نیز با بیان همدلی و همسویی مجموعه شورا و شهرداری جهت توسعه و آبادانی شهر به مشارکت بین سازمانی جهت حل مشکلات تأکید نمود.

میرزایی در ادامه از فعالیت جهادی مجموعه شهرداری تشکر نمود و خواستار مشارکت بسیجیان در حوزه‌های فرهنگی سطح شهر شد.

سرهنگ ابراهیم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن خیرمقدم از تلاش‌های بی‌وقفه، مدیریت جهادی و همت انقلابی شهردار انار تشکر نمود.

سرهنگ ابراهیم‌پور عنوان کرد: شهرها به مدیران جهادی، پرتلاش و انقلابی نظیر شهردار انار نیاز دارند به‌گونه‌ای که خدمات ارزشمند مجموعه مدیریت شهری در سطح شهر بیانگر این موضوع است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111620
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.