در اولین جلسه کمیته مدیریت بحران مطرح شد:


شرکت گاز استان کرمان آماده تأمین پایدار گاز در فصل زمستان است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با شروع فصل سرد سال، جلسات کمیته مدیریت بحران و مصرف باهدف ایجاد آمادگی برای گازرسانی پایدار به مردم شریف استان کرمان به‌صورت مستمر تشکیل می‌شوند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط شرکت گاز استان کرمان، محمدرضا سلیمانی در اولین جلسه کمیته مدیریت بحران و مصرف گاز بیان کرد: امسال همانند سال‌های گذشته با شروع فصل سرد سال برای تأمین سوخت پایدار، آمادگی کامل را داریم.

او از تشکیل سه کارگروه مشترکین، تعمیرات، رؤسای نواحی و بهره‌برداری در کنار کمیته مدیریت بحران و مصرف خبر داد و افزود: هدف ما از تشکیل این کارگروه‌ها سرعت‌بخشیدن به انجام امور و البته بررسی دقیق‌تر شرایط است که در نهایت منجر به ایجاد فضای آرام برای مشترکین گاز می‌شود تا زمستانی گرم و به‌دوراز حادثه را سپری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به تشکیل کمیته تأمین سوخت زمستانی، ستاد پایش مصرف گاز ادارات دولتی و اماکن عمومی، ادامه داد: این کمیته ها نیز به‌صورت مستمر و با حضور مدیران و رؤسای شرکت گاز استان کرمان تشکیل خواهند شد و از تمامی دستگاه‌های مسئول خواهشمندیم در این زمینه ما را یاری کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم با همکاری و هماهنگی یکدیگر در حفظ جریان پایدار گاز موفق باشیم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111616
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.