مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان:


رانندگان تاکسی، لباس فرم می‌پوشند

سلطانی با اشاره به اینکه استفاده از لباس فرم برای پایانه‌ها در اولویت قرار گرفته است، گفت: رانندگان تاکسی، لباس فرم می‌پوشند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر سلطانی، در نشستی که با حضور نمایندگان راننده‌های تاکسی در مسیر‌های مختلف شهر کرمان در سالن سادات برگزار شد، بر استفاده از لباس فرم و متحد‌الشکل برای رانندگان تاکسی تأکید کرد.

او با بیان اینکه، استفاده از لباس فرم برای پایانه‌ها در اولویت قرار گرفته است، افزود: در خصوص تأمین تاکسی در ساعات پیک مسافر در خطوطی که مسافران معطل تاکسی هستند نیز، با نمایندگان رانندگان تاکسی تبادل نظر شد.

سلطانی، ادامه داد: مقرر شد نمایندگان برای تأمین تاکسی در خطوط مسافرپذیر همکاری بیشتری داشته باشند.

او نصب برچسب نرخ‌نامه مصوب بر روی شیشه تمام تاکسی‌ها را از جمله موضوعات مهم و مطرح در این جلسه برشمرد و افزود: در این نشست بر تمیزی ظاهر و داخل تاکسی‌ها در سطح شهر و خوش‌رویی تمام رانندگان در هنگام سرویس‌دهی تأکید شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، بیان کرد: مقرر شد در ساعات پیک مسافر در خطوطی که تاکسی کم است، یا وجود ندارد، تاکسی اضافه شود تا شهروندان به استفاده از تاکسی برای تردد درون‌شهری ترغیب شوند.

او با بیان اینکه برای حل مشکلات تاکسی‌داران، ابتدا باید مشکلات آن‌ها شناسایی شود، از تلاش سازمان متبوعش برای ایجاد بستر‌های لازم رفاهی برای رانندگان خبر داد و گفت: امیدواریم این مهم با همکاری و همراهی مدیران ارشد شهری، هرچه سریع‌تر عملی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107197
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.