رئیس شورای شهر کرمان : پروژه شهدای خلبان را تمام کنیم بعد شرف‌آباد شروع شود


سرپرست شهرداری کرمان: جای نگرانی نیست، شهدای خلبان اسفند ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود

سرپرست شهرداری کرمان گفت: طبق گفته پیمانکار در اسفندماه سال‌جاری، پروژه نهایی خواهد شد؛ بنابراین، می‌توانیم پل «شهید حاج‌ یونس زنگی‎آبادی» را شروع کنیم و در این خصوص مانعی وجود ندارد.

به گزارش کرمان‌نو در نشست عمومی شورای شهر کرمان که روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه برای تصمیم گیری برای ساخت تقاطع غیرهمسطح شرف‌آباد برگزار شد، علیرضا نادری رئیس شورای شهر کرمان گفت:« با اینکه اطمینان داریم طرح فعلی برای تقاطع شرف‌آباد بهترین طرح است اما این نگرانی وجود دارد که اگر در حالی که پروژه شهدای خلبان تمام نشده بخواهیم پروژه جدید شروع کنیم هر دو پروژه‌ بیشتر طول بکشد و بهتر است شهدای خلبان که تمام شد شرف‌آباد آغاز شود.»
سرپرست شهرداری کرمان در پاسخ به نادری سه‌راهی شرف‌آباد را از جمله نقاط ترافیکی مهم شهر و ساماندهی آن را همواره از جمله مطالبات مردم دانست و گفت: با مطالعات و بررسی‌های انجام‌شده، با درنظرگرفتن وضعیت بودجه شهرداری، تصمیم گرفته شد با هم‌اندیشی و مصوبه شورا، عملیات عمرانی آن رقم بخورد.
محسن تویسرکانی با بیان اینکه مشاور انتخاب و پیشنهادهای لازم گرفته شده افزود: آنچه مسلم است پروژه مذکور بار ترافیکی شرف‌آباد به سمت بلوار «جهاد» و بار ترافیکی شرق به غرب را کاهش می‌دهد.
او با تاکید بر اینکه با توجه به مطالعات عمیق، ابعاد پروژه مدنظر بوده و با حضور پیمانکار بومی کار در اسرع وقت اجرا خواهد شد گفت: ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر عهد بستیم که برای رفع مشکلات مردم با نگاه علمی و دقیق، کیفیت کار را درنظر بگیریم.
تویسرکانی با بیان اینکه پروژه‌‎ها به‌صورت روزانه رصد می‌شود و جای نگرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای خلبان وجود ندارد، یادآور شد: با توجه به قول مساعد قرارگاه خاتم(پیمانکار پروژه) و تعامل با اداره‌کل اوقاف، نوید می‌دهیم مسیر طرح به میدان کوثر رفع معارض و به‌زودی خط پروژه نهایی شود.
او از افتتاح راست‌گرد «هوانیروز» به پل کوثر تا اواسط خرداد ماه خبر داد و بیان کرد: طبق گفته پیمانکار در اسفندماه سال‌جاری، پروژه نهایی خواهد شد؛ بنابراین، می‌توانیم پل «شهید حاج‌ یونس زنگی‎آبادی» را شروع کنیم و در این خصوص مانعی وجود ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117298
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.