رئیس فرودگاه بم:


لغو پروازها از سوی شرکت‌های هواپیمایی انجام شد

رئیس فرودگاه بم درباره علت لغو پروازهای این هفته این شهرستان و نحوه اطلاع‌رسانی به مسافران گفت: پروازها از سوی شرکت‌های ایرلاین و به دلیل وجود مشکلات مربوط به خودشان لغو شده و فرودگاه هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، محمدعلی بنی‌ابراهیمی رئیس فرودگاه بم گفت: همچنین اطلاع‌رسانی درباره لغو پروازها به مسافران نیز باید از سوی شرکت‌های ایرلاین انجام شود.

 او بیان کرد: فرودگاه بم عملیاتی و به‌صورت ۲۴ ساعته است، هیچ مشکلی ندارد؛ ناوگان هوایی ۲ شرکت ماهان‌ایر و قشم‌ایر پروازهای این هفته خود را به بم لغو کردند.

 بنی‌ابراهیمی ادامه داد: مسافران بلیط خود را از آژانس‌های مسافرتی یا به‌صورت آنلاین تهیه می‌کنند و زمانی که بلیط دریافت می‌کنند شماره‌تلفن آنان ثبت می‌شود و شرکت‌های ایرلاین نیز باید درباره لغو پروازها اطلاع‌رسانی کنند.

 او اضافه کرد: به‌عنوان مدیر فرودگاه هیچ شماره تماسی از مسافران برای اطلاع‌رسانی ندارم و فرودگاه نیز نمی‌تواند اطلاع‌رسانی انجام دهد.

 رئیس فرودگاه بم توضیح داد: پیگیر موضوع لغو پروازها هستیم و پنجشنبه هفته جاری پرواز بم مربوط به شرکت ماهان‌ایر لغو نشده و برقرار است.

بنی‌ابراهیمی افزود: پروازهای هفته آینده بم نیز لغو نشده و تمامی پروازها طبق روال انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا فرودگاه بم از طریق شرکت‌های ماهان‌ایر و قشم‌ایر پنج‌روز در هفته پرواز دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114641
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.