اوباش قمه به دست در بم دستگیر شدند

کرمان‌نو- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷ شرور که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و درگیری و آتش زدن یک باب مغازه در بم کرده بودند خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو، سردار «عبدالعلی روانبخش» روز یکشنبه با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش که در محدوده خیابان کشاورز اقدام به قدرت نمایی و سلب آسایش مردم کرده بودند،گفت: در پی علام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری چند نفر با یکدیگر و ایجاد ضرب و جرح و آتش زدن یک باب مغازه در خیابان کشاورز، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محل مورد نظر اعزام و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۷ نفر از اراذل و اوباش و سرکرده اصلی آنان که با استفاده از سلاح قمه ، چوب و چماق اقدام به هم زدن نظم امنیت محله و آتش زدن یک با مغازه کرده بودند را در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان شناسایی و طی تعقیب و مراقبت و تیراندازی به لاستیک خودروی آنان، هر ۷ نفر عامل اصلی این نزاع را دستگیر کنند.
سردار روانبخش با بیان اینکه ۲ نفر از این متهمان سابقه تیراندازی و اخلال در نظم عمومی را در پرونده خود دارند، اظهار داشت: از متهمان یک سلاح شکاری غیر مجاز و تعدادی قمه و چاقو نیز کشف و در این عملیات ۲ خودرو نیز توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: اعتماد مردم به پلیس سرمایه ارزشمندی برای پلیس است و قطعاً پلیس بدون هیچ گونه اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121490
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.