پسربچه از دست آدم‌ربایان فرار کرده بود


مأموران پلیس‌راه، ناجی پسربچه رها شده در جاده شدند

مأموران تیم گشت پلیس‌راه فهرج پسربچه‌ای را که پس از ربوده شدن در یکی از نقاط جاده رها شده بود، به خانواده‌اش بازگرداندند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مأموران تیم گشت پلیس‌راه فهرج هنگام گشت‌زنی در جاده فهرج – نرماشیر، متوجه پسربچه‌ای حدوداً ۸ساله می‌شوند که در حاشیه جاده سرگردان بود و خودروهای عبوری به او توجهی نداشتند؛ ازاین‌رو کنار این کودک توقف می‌کنند و علت حضور او در این نقطه را جویا می‌شوند.

در ادامه مشخص شد این پسربچه به دلایل نامعلومی از سوی سرنشینان یک خودرو از یکی از شهرستان‌های هم‌جوار ربوده شده و پس از عبور از مسیرهای بیابانی و خاکی به محدوده شهرستان نرماشیر رسیده و در لحظه رسیدن به یک سرعت‌گیر موفق به خروج از خودرو و فرار شده و به این شکل در محدوده جاده سرگردان مانده است.

به همین منظور مأموران پلیس‌راه با گرفتن مشخصات هویتی این پسربچه و پرس‌وجو از افراد بومی، شماره یکی از اقوام و در نهایت مادر او را پیدا کرده و این کودک را به آغوش خانواده‌اش در شهرستان بم بازگرداندند که با گزارش این موضوع به عوامل انتظامی، پی‌جویی‌های پلیسی برای واکاوی آدم‌ربایان و شناسایی هویت آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116607
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.