فرمانده انتظامی جیرفت:


پسر نوجوانی که در جیرفت گروگان گرفته شده بود؛ آزاد شد

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان پسر نوجوانی که به دلیل اختلافات ملکی گروگان گرفته شده بود آزاد شد، سه متهم دخیل در این گروگان‌گیری دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب روز دوشنبه افزود: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر عدم مراجعه پسر نوجوانش به منزل و احتمال ربوده شدن وی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان جیرفت، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او اظهار داشت: در این راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه متهم دخیل در این گروگان‌گیری را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند و نوجوان ربوده شده را ظرف چند ساعت در یک باغ با دست‌وپای بسته یافتند.
فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه علت و انگیزه این اقدام ناشایست که در حیطه جرائم خشن و با مجازات‌های سنگین قرار می‌گیرد اختلافات شخصی بوده است، خاطرنشان کرد: بارها از سوی رده‌های انتظامی و قضایی بر عدم ارتکاب به خشونت و جرائم خشن برای حل‌وفصل اختلافات شخصی تأکید شده و به هر شکل با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113883
1 نظر
  1. Mohamad dortaj می گوید

    باسلام: ایا این پسر نوجوان چه کارخلاف اخلاقی انجام داده است که بدست افراد گرگ صفتی ربوده شود وکارخلاف اخلاق باش صورت گیرد از انسانیت بدورهستیم ماکه میگیم تاریخ فرهنگ ۵۰۰۰هزار ساله درجیرفت داریم !!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.